Name:
Location: Istanbul, Türkiye

Welcome to my craft world. Thanks to my husband and son :)

Powered by Blogger

Monday, September 12, 2005

Seramik Boyama...


Bu çalışmamı çok seviyorum. Salonumda çok şık duruyor. İlk olarak siyaha boyadım temel olarak. Boya olarak bakır tonunu tercih ettim. Oldukça güzel hava verdiriyor bakır tonu. Delikli olan yerlere de kırmızı renfte cam boyası kullandım. Şefaf dosyaya döküp boyayı yaydım. Kuruyunca boya sertleşiyor. Vazonun iç kısmından dikkatlice kaldırıp küçük parçalar halinde yapıştırdım. Merak etmeyin yapışkandır.

Comments on "Seramik Boyama..."

 

Blogger akçahan said ... (4:21 AM) : 

Çok harika Elif.Ellerine sağlık.Kayan resimlerle ilgili bilgilerden dolayı teşekkürler.Başka takıldığım konularda bilgi verebilirmisin. Sevgilerimle.

 

Blogger hicanka said ... (3:53 AM) : 

gerçekten çok hoş çalışmaların varmış tebrik edemeden geçemedim....

 

Anonymous Anonymous said ... (4:36 PM) : 

boyamasını yaptığın seramik küpün
alt kısmından 4 mm lik matkapla kablo girecek kadar bir delik açar ve o küpün içine bir lamba yerleştirirsen harika bir aplik olarakta kullana bilirsin.bir tavsiye .....

 

Blogger cirkin ordek said ... (7:51 AM) : 

cok guzeller hepsi ellerine saglik..

 

Anonymous Anonymous said ... (11:04 AM) : 

Sevgili Elifce,senin de bloğun çok hoş olmuş.Hele bu çalışman tek kelimeyle süper.Başarılar...

 

post a comment