Name:
Location: Istanbul, Türkiye

Welcome to my craft world. Thanks to my husband and son :)

Powered by Blogger

Monday, September 12, 2005

Kumaş Boyama...

Antika çalışması, daha doğrusu öyle tahmin ediyorum adını...Kursa gitmedim ama görmüştüm bunu ve hemen yapmıştım. Bu model kabartma desen ile oluyor ve gölge çalışması ile özleşince sonuç harika oluyor. Büyük dikkat istiyor yapımı, verev çizgiler halinde kabartma boyası sürdüm ve kurumasını bekledim. Tersten hafif ütüledim, kabarınca da boyadım gölgeli şekilde... Masama örtüyorum ve ortasını hafif büzerek koyuyorum oldukça şık duruyor.



Comments on "Kumaş Boyama..."

 

Blogger NuR said ... (7:59 AM) : 

Sevgili Elifçe, bu çalışman da, diğerleride çok güzel, şık, zarif. Seni kutlarım, ellerine sağlık, iyi günlerde kullan. Sevgiyle kal

 

Blogger Serpilce said ... (1:55 PM) : 

sevgili Elifce çok güzelolmuşlar.ellerine sağlık.sevgiler.

 

Anonymous Anonymous said ... (6:12 AM) : 

Merhaba Elifçe , çalışmalarınız çok hoş ,ellerinize sağlık. Ayrıca ziyaretiniz için teşekkürler.

 

Anonymous Anonymous said ... (6:12 AM) : 

Merhaba Elifçe , çalışmalarınız çok hoş ,ellerinize sağlık. Ayrıca ziyaretiniz için teşekkürler.

 

Anonymous Anonymous said ... (6:15 AM) : 

Aynı tuşa 2 kez bastım yanlışlıkla pardon , hatta 3 kez bastımda biri gitmemiş :) Bu hatayı yapınca aklıma geldi , yazdığımız bir yorumu silebiliyor muyuz acaba ?

 

post a comment